عدالت adalet

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت دوازدهم

 علی ربیعی

علی ربیعی (زاده 1334 تهران) معروف به عباد، سیاستمدار اصلاح‌طلب و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران است. او که زاده جنوب تهران است پیش از انقلاب تکنسین کارخانه ‌هایی چون ارج بود و پس از انقلاب اسلامی تا ۱۳۶۰ مسئول شاخه کارگری حزب جمهوری اسلامی شد. ربیعی عضو سپاه پاسداران شد و از فرماندهان آن بود. از آغاز انقلاب وی عضو مؤسس و عضو شورای مرکزی خانه کارگر بوده ‌است. او از ۱۳۶۶ تا ۱۳۷۲ در دوره وزارت محمد ری شهری و علی فلاحیان، معاون حقوقی و پارلمانی وزارت اطلاعات و از ۱۳۷۲ تا ۱۳۸۴ مسئول اجرایی و مسئول کمیته تبلیغات دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی بوده‌ است. از ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۴ مشاور اجتماعی رئیس‌جمهور سید محمد خاتمی بود.

رای اعتماد مجلس

او استاد دانشگاه ‌های تهران و پژوهشگر حوزه جامعه‌ شناسی سیاسی و اقتصادی است. وی عضو هیئت علمی و دانشیار دانشگاه پیام نور، محقق و نویسنده در حوزه جامعه ‌شناسی سیاسی و مدیریت و مشاور اجتماعی رئیس جمهور ایران (سید محمد خاتمی) طی سالهای ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۴ است. عمده دغدغه‌ های ربیعی در سال‌ های اخیر مطالعه فساد و راهبردهای مقابله با آن بوده‌ است. ربیعی که زندگی ساده‌ ای دارد، برنامه ‌های خود برای وزارت کار را هم بر مبنای مبارزه با فساد و تقویت کارآفرینی برنامه‌ریزی کرده‌ است.

وی به عنوان وزیر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی دکتر روحانی رئیس دولت دوازدهم برای گرفتن رای اعتماد به مجلس معرفی و با گرفتن 191

رأی موافق از نمایندگان و 79 رأی مخالف و 15 رأی ممتنع و 3 رأی باطله از مجموع  288 رأی به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت دوازدهم  برگزیده شد. 

 

نویسنده: atila ׀ تاریخ: شنبه 4 شهريور 1396برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

سید حسن قاضی‌ زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دولت دوازدهم

 سید حسن قاضی زاده هاشمی

سید حسن قاضی‌زاده هاشمی ( زاده  ۱۳۳۸، شهرستان فریمان )  متخصص چشم‌ پزشکی و فوق تخصص جراحی قرنیه، رئیس بیمارستان تخصصی چشم ‌پزشکی نور، رئیس بخش قرنیه بیمارستان فارابی، رئیس دانشکده پزشکی و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کابینه حسن روحانی است.

رای اعتماد مجلس

وی به عنوان وزیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سوی دکتر روحانی رئیس دولت دوازدهم برای گرفتن رای اعتماد به مجلس معرفی و با گرفتن 253 رأی موافق از نمایندگان و 18 رأی مخالف و 14 رأی ممتنع و 3 رأی باطله از مجموع  288 رأی به عنوان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دولت دوازدهم  برگزیده شد. 

نویسنده: atila ׀ تاریخ: شنبه 4 شهريور 1396برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارائی دولت دوازدهم

 مسعود کرباسیان

مسعود کرباسیان  (زاده ۱۳۳5 در اصفهان)، سیاستمدار اصلاح ‌طلب و وزیر امور اقتصادی و دارایی ایران در دولت دوازدهم است. وی در دولت یازدهم معاون علی طیب نیا وزیر وقت اقتصاد و رئیس گمرک کشور بود وی دارای مدرک دکترا در رشته مدیریت و برنامه ریزی است و پیش از این معاون وزیر صنعت، معاون وزیر نفت، معاون وزیر بازرگانی و معاون وزیر اقتصاد بوده است. همچنین مسئول کمیته بررسی عضویت ایران در سازمان تجارت جهانی است.

رای اعتماد مجلس

وی به عنوان وزیر وزارت امور اقتصادی و دارائی از سوی دکتر روحانی رئیس دولت دوازدهم برای گرفتن رای اعتماد به مجلس معرفی و با گرفتن 240 رأی موافق از نمایندگان و 31 رأی مخالف و 15 رأی ممتنع و 2 رأی باطله از مجموع  288 رأی به عنوان وزیر امور اقتصادی و دارائی دولت دوازدهم  برگزیده شد. 

نویسنده: atila ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 شهريور 1396برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

سید محمد علوی وزیر اطلاعات دولت دوازدهم

 سید محمد علوی

سید محمد علوی (زاده ۴ اردیبهشت ۱۳۳۳ در لامرد فارس) روحانی، سیاست ‌مدار ایرانی و وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران و نماینده استان تهران در مجلس خبرگان رهبری است. او پیش از این نماینده دوره ‌های اول، دوم، چهارم و پنجم شهرستان لامرد در مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از سال ۱۳۷۹ تا سال ۱۳۸۸ بوده است و دارای دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی از دانشگاه فردوسی مشهد است.

وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

وی به عنوان وزیر وزارت اطلاعات از سوی دکتر روحانی رئیس دولت دوازدهم برای گرفتن رای اعتماد به مجلس معرفی و با گرفتن 252 رأی موافق از نمایندگان و 22 رأی مخالف و 13 رأی ممتنع و 1 رأی باطله از مجموع  288 رأی به عنوان وزیر اطلاعات دولت دوازدهم  برگزیده شد. 

نویسنده: atila ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 شهريور 1396برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و اطلاعات دولت دوازدهم

 محمد جواد آذری جهرمی

محمد جواد آذری جهرمی (زاده ۱۳۶۰ در جهرم) سیاستمدار ایرانی و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران است. وی پیش از آن یکی از معاونان محمود واعظی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت بود. بود. او پیشتر (از ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸) کارشناس فنی وزارت اطلاعات بوده ‌است. او نخستین وزیر جمهوری اسلامی ایران است که پس از انقلاب سال ۱۳۵۷ متولد شده ‌است.

رای اعتماد مجلس به ربیعی

وی به عنوان وزیر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از سوی دکتر روحانی رئیس دولت دوازدهم برای گرفتن رای اعتماد به مجلس معرفی و  با گرفتن 152 رأی موافق از نمایندگان و 120 رأی مخالف و 7 رأی ممتنع  و 9 رأی باطله از مجموع  288 رأی به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم  برگزیده شد. 

نویسنده: atila ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 شهريور 1396برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش دولت دوازدهم

 سید محمد بطحایی

سید محمد بطحایی (متولد ۱۳۴۲ در تهران ) سیاست گذار ایرانی و وزیر آموزش و پرورش ایران است. او رئیس مرکز ملی نظارت راهبردی سازمان برنامه و بودجه کشور و سرپرست سابق وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران نیز هست. او پیش از این قائم مقام وزیر و معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش بوده‌ است.

رای اعتماد مجلس به زنگنه

او سالها معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش، مهم‌ ترین نهاد قانون گذاری در وزارتخانه بوده و همچنین معاونت برنامه‌ریزی و نظارت در دفتر ستادی، مسئول آموزش در سرپرستی مدارس خارج از کشور، مدیریت واحدهای آموزشی، معلمی، دبیری و امور تربیتی را نیز در کارنامه خود دارد.

عضویت در کمیته ‌های تخصصی در حوزه‌ های برنامه ‌ریزی درسی، برنامه‌ های توسعه، پژوهش ‌های آموزشی و مشارکت در ده‌ ها طرح پژوهشی و مطالعاتی در حوزه آموزش و پرورش از دیگر سوابق وی می ‌باشد

همچنین او در کارنامه خود تدریس دروس روش تحقیق، مدیریت، سنجش و ارزشیابی در دوره‌ های آموزش عالی را نیز دارد.

سید محمد بطحایی دارای مدرک کارشناسی برنامه‌ریزی آموزشی و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی گرایش مدیریت مالی است.

وی به عنوان وزیر وزارت آموزش و پرورش دولت دوازدهم برای گرفتن رای اعتماد به مجلس معرفی و با گرفتن ۲۳۸ رأی موافق از نمایندگان و ۳۸ رأی مخالف و 13 رأی ممتنع از مجموع  288 رأی به عنوان وزیر آموزش و پرورش دولت دوازدهم برگزیده شد. 

نویسنده: atila ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 شهريور 1396برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه دولت دوازدهم

 دکتر محمد جواد ظریف

رای اعتماد مجلس

محمدجواد ظریف (متولد 17 دی ۱۳۳۸) در تهران دیپلمات ایرانی و وزیر امور خارجه کنونی جمهوری اسلامی ایران، عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و استاد میهمان دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران است. ظریف به مدت ۵ سال (از ۱۴ مرداد سال ۱۳۸۱ تا ۵ تیر سال ۱۳۸۶) سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد بوده ‌است. او خود را عضو هیچ ‌یک از احزاب سیاسی ایران نمی ‌داند.  وی رکوردهای مختلفی را در جمهوری اسلامی به نام خود ثبت کرده است: از انتصاب اولین سخنگوی وزارت امور خارجه تا اولین سفیر جمهوری اسلامی و بیش از ۵۰ بار دیدار با وزیر خارجه آمریکا و اولین دیدار و دست دادن با رئیس ‌جمهور آن کشور ظریف همچنین بیش از سایر وزرای دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی در صحن مجلس و درکمیسیون امنیت ملی حاضر شده است 

با انتخاب مجدد دکتر حسن روحانی به عنوان رئیس دولت دوازدهم، دکتر محمد جواد ظریف دوباره از سوی رئیس جمهور به عنوان وزیر کشور به مجلس شورای اسلامی معرفی شد و وی با 236 رأی موافق، 26 رأی مخالف و 26 رأی ممتنع از  مجموع 288 رأی به عنوان وزیر کشور دولت دوازدهم انتخاب شد. 

نویسنده: atila ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 شهريور 1396برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور دولت دوازدهم

دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی

رای اعتماد مجلس

(عبدالرضا رحمانی فضلی) زاده ۱۳۳۸، شیروان، خراسان شمالی وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران، جانشین فرمانده کل قوا در نیروی انتظامی، رئیس شورای امنیت کشور، دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر، عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و نماینده رئیس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است. او از مدیران اصولگرای با سابقه در ایران است که سابقه فعالیت‌ های مدیریتی و اجرایی متعددی را به همراه دارد. از مهمترین سوابق اجرایی وی می‌توان به ریاست دیوان محاسبات کشور، نماینده دوره چهارم مجلس شورای اسلامی از شهرستان شیروان و قائم ‌مقام دبیر شورای عالی امنیت ملی و همچنین معاون اجتماعی، فرهنگی رسانه ‌ای در دوره ریاست علی لاریجانی در سازمان صدا و سیما، اشاره کرد. 


ادامه مطلب
نویسنده: atila ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 شهريور 1396برچسب:دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور دولت دوازدهم , ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

فهرست شهرستان ها و شهرهای استان آذربایجانغربی

    

  فهرست شهرستان ها و شهرهای استان آذربایجانغربی

براساس آخرین سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 

 

 

 

نویسنده: atila ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 شهريور 1396برچسب: فهرست شهرستان ها و شهرهای استان آذربایجانغربی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

تقسیمات کشوری در ایران

   

  تقسیمات کشوری در ایران 

 

 

 

نویسنده: atila ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 شهريور 1396برچسب:تقسیمات کشوری در ایران , ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 150 صفحه بعد

درباره وبلاگ

Welcome to the blog of justice


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , adalet.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM