عدالت adalet

عدالت adalet

Paypal پی پال

Paypal پی پال

پی پال یک شرکت تجارت الکترونیکی و سامانه انتقال وجه الکترونیکی آن است. سامانه ‌ی پی ‌پال، پرداخت و انتقال وجه را از طریق اینترنت و بصورت آنی ممکن می ‌سازد. گستردگی و مقبولیت این سامانه بین سایت‌ های اینترنتی و کاربران، ناشی از هزینه ‌های اندک آن در قبال خدمات، کاربرد آسان و امکانات کم ‌نظیر آن است.

پی ‌پال روند پرداخت برای خریدهای اینترنتی، سایت ‌های حراج و سایر کاربردهای اقتصادی را با دریافت هزینه انجام می ‌دهد. همچنین ممکن است برای انتقال و دریافت پول نیز هزینه ‌ای دریافت دارد که بسته به مقدار پول جابجا شده است. هزینه ‌ها بسته به نوع ارز انتقالی، شیوه انتقال، کشور ارسال کننده، کشور دریافت کننده و مقدار پول جابجا شده متغیر هستند. همچنین برای خریدهای انجام شده در سایت ای‌ بی با کارت اعتباری و از طریق پی‌پال، اگر فروشنده و خریدار هر کدام از نوع ارز متفاوتی استفاده کنند، شامل هزینه ‌ای مازاد خواهد بود. پی ‌پال از ضوابط و قوانین بسیار سخت و دقیق مالی برخوردار است تا از پول شویی و انتقال درآمد های غیرمشروع جلوگیری کند. در سوم اکتبر ۲۰۰۲، پی ‌پال به عنوان یک شرکت جانبی، کاملاً به مالکیت ای بی درآمد. دفاتر مرکزی پی ‌پال در شهر سان خوزه  ایالات متحده آمریکا و در مجاورت دفاتر شرکت ای‌ بی مستقر هستند.

امروزه پی ‌پال در ۱۹۰ بازار فعالیت می ‌کند و بیش از ۲۳۲ میلیون حساب دارد که بیش از ۸۷ میلیون آنها فعال هستند. پی ‌پال به مشتریان اجازه می ‌دهد تا به ارسال، دریافت و نگهداری پول با ۲۴ ارز مختلف بپردازند. پی ‌پال در ۲۱ کشور دفتر منطقه ‌ای دارد.

پی پالPaypal ، گسترده ترین سیستم مالی آنلاین پس از ویزاکارت و مستر کارت می باشد، که دارای مزایا و سختگیری های مختص به خود می باشد، پی پال امکان دریافت و ارسال آنی Instant را ایجاد کرده، یکی دیگر از ویژگیهای منحصر به فرد پی پال اتصال مستقیم آن به سیستم ebay می باشد، هزینه های بسیار کم آن در کنار مزایای فوق العاده آن یکی دیگر از ویژگیهای برجسته پی پال است.

سايت پي پال www.Paypal.com 

Paypal به عنوان بخشی از شرکت eBay و همچنین بانکی ثبت شده در لوگزانبورگ در حال فعالیت است. این شرکت جزو آن شرکت هایی است که ایران را تحریم کرده اند و متأسفانه کاربران ایرانی نمی توانند از امکانات آن استفاده کنند؛ از طرفی در برخی موارد جایگزین های بسیار مناسبی برای وجود دارند، از جمله این که می توان با تهیه یک  VISA Cardیا Master Card  به جای Paypal در خرید های اینترنتی استفاده کرد. اما اگر به هر دلیلی اصرار دارید که از سیستم Paypal استفاده کنید در این صورت باید به دنبال یک آدرس و شماره حساب بانکی در خارج از کشور باشید و اگر اصرار دارید که حساب به اسم خودتان باشد باید آن آدرس و شماره حساب بانکی هم به اسم خودتان ثبت شده باشد. حتی کاربران ایرانی باید مراقبت IP Address  خودشان هم باشند و روش های متدوال آن را تغییر دهند. بعد از افتتاح حساب در Paypal  باید دو مرحله مهم را طی کنید تا بتوانید از حساب تان استفاده کنید. بعد از این که توانستید در Paypal حساب باز کنید، می توانید هر چقدر که مایلید دریافت داشته باشید؛ به عبارت دیگر، می توانید درخواست پول دهید و یا پول برای تان ارسال شود اما نکته مهم اینجاست که نمی توانید به راحتی آن مبلغ یا مبالغ را از حساب تان خارج کنید. دو مرحله ای که بعد از افتتاح حساب در Paypal باید به آن توجه داشته باشید این است که اول بایدVerify شوید و دوم باید Limit حساب تان را بردارید. اگر یک شماره حساب بانکی و یا شماره VISA Card یا Master Card معرفی کرده باشید،Paypal  برای تان دو واریز در حد زیر یک دلار انجام خواهد داد و شما به عنوان صاحب حساب باید وارد حساب تان شوید و به Paypal اعلام کنید که آن دو واریزی چه مبالغی بوده اند. همچنین Paypal یک کد را به شماره حساب تان ارسال خواهد کرد که باید پس از بررسی صورت حسابتان آن کد را به Paypal اعلام کنید. به این ترتیب Paypal شماره حسابی را در هنگام افتتاح حساب درج کرده اید را تأیید می کند.

مدارک احراز هویت و محل سکونت نیز برای Paypal مهم هستند. البته به این بستگی دارد که کاربر خودش را اهل کدام کشور معرفی کند. در پایان تمام مراحل ضمن وریفای شدن حساب، محدویت (Limit) آن نیز برداشته می شود. البته همیشه برای Paypal مهم است که پولی که وارد حساب تان می شود بابت چه کاری بوده است و پولی که از حسابتان خارج می شود بابت انجام چه کاریست و احتمال زیاد دارد که با شما در این رابطه تلفنی تماس بگیرند. در مجموع Paypal کاربران خودش را به دقت زیر نظر دارد.

Paypal یک نوع روش بازرگانی الکترونیکی است که در آن نقل و انتقالات مالی از طریق اینترنت انجام می شوند Paypalدر واقع به عنوان یک جایگزین الکترونیکی برای روشهای سنتی نظیر چک به حساب می آید.

در کنار این مزایا پی پال به واسطه گستردگی فراوان و قوانین سخت مالی حاکم بر آن، بسیار سختگیر و دقیق است.

پی پال جزو شرکتهای مالی است که ملزم به اجرای قوانین تحریم می باشد، لذا بطور رسمی نمی تواند برای اتباع کشورهای تحریمی از جمله ایران اکانت ایجاد کرده و یا مبادلات مالی آنها را مدیریت کند، ولی با توجه به امکانات گسترده آن بخصوص برای دریافت و یا خرید « پی پال سیستمی نیست که بتوان از آن صرف نظر کرد ».

کسانی اکانت پی پال می خرند که دارای درآمد از طریق شرکت و یا مؤسسات خارجی می باشند، از این اکانتها برای دریافت درآمدشان استفاده می کنند، مانند کسانی که برای شرکت های خارجی برنامه نویسی و طراحی سایت می کنند و یا کسانی که در ebay خرید فروش می کنند و ....

Saeidi moharram


https://get.cryptobrowser.site/2738817
نویسنده: atila ׀ تاریخ: پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

درباره وبلاگ

Welcome to the blog of justice


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , adalet.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM