عدالت adalet

عدالت adalet

اصلاحيه مبالغ ريالي مربوط به جرايم فصول مندرج در قانون نحوه جلوگيري از آلودگي هوا

اصلاحيه مبالغ ريالي مربوط به جرايم فصول مندرج در قانون نحوه جلوگيري از آلودگي هوا

مصوب 13/2/1383

هيئت وزيران در جلسه مورخ 13/2/1383 بنا به پيشنهاد شماره 18670ـ82 مورخ 23/2/1381 سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور و به استناد ماده (68)  قانون تنظيم بخشي از مقررات مالي دولت مصوب1380 تصويب نمود:

مبالغ ريالي مربوط به جرايم فصول مندرج در قانون نحوه جلوگيري از آلودگي هوا مصوب 1374 به شرح زير اصلاح مي گردد:

1- ميزان جرايم ماده (28) قانون ياد شده براي استفاده از وسايل نقليه آلوده كننده غيرمجاز براي تردد «پانصد هزار ريال» تعيين مي شود.

2- ميزان جرائم ماده (28) قانون ياد شده بابت عدم رعايت محدوديت ها و ممنوعيت هاي موضوع ماده (7) قانون يادشده «از بيست و پنج هزار ريال تا يكصد هزار ريال» تعيين مي شود.

3- ميزان جرايم ماده (29) قانون ياد شده براي كارخانه ها، كارگاهها و شهركها و مجتمعهاي صنعتي كه موجبات آلودگي هوا را فراهم نمايند براي بار اول از دو  ميليون ريال تا پنج ميليون ريال و در صورت تكرار از پنج ميليون ريال تا ده ميليون ريال با رعايت ديگر ضوابط قانوني ذي ربط تعيين مي شود.

4- ميزان جرائم ماده (31) قانون ياد شده براي ايجاد آلودگي هوا موضوع ماده (24) قانون ياد شده از پانصد هزار ريال تا پنج ميليون ريال و در صورت تكرار از دوميليون ريال تا ده ميليون ريال تعيين مي شود.

5- ميزان جرائم ماده (32) قانون ياد شده براي آلودگي صوتي، از پنجاه هزار ريال تا پانصد هزار ريال و در صورت تكرار از يكصدهزار ريال تا يك ميليون ريال تعيين مي شود.

6- ميزان جرائم ماده (32) قانون ياد شده براي آلودگي حاصل از منابع متفرقه و منابع خانگي از يكصدهزار ريال تا يك ميليون ريال و در صورت تكرار از دويست هزار ريال تا دو ميليون ريال تعيين مي شود.

با سپاس محرم سعیدی


https://get.cryptobrowser.site/2738817
نویسنده: atila ׀ تاریخ: سه شنبه 18 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

درباره وبلاگ

Welcome to the blog of justice


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , adalet.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM